A DJI garanciáról

Az egyes DJI termékek DJI által vállalt jótállási időtartama az alábbi oldalon tekinthetőek meg, a “Warranty Period of Main Parts” menüpontra kattintva:

http://www.dji.com/service/policy

Az itt feltüntetett időpontokon belül a javítást a gyártó végzi Németországban. Miután a vásárló eljuttatta a javítandó terméket vállakozásunk székhelyére (1038 Budapest, Hanga köz 2/c), cégünk kiszállíttatja azt Németországba. A javítás elkészülte után, a vásárló által megadott postacímre (Magyaroszág területén belül) a javított terméket díjmentesen házhoz szállítjuk.

Amennyiben a termék a fenti weboldalon megtalálható jótállási időtartamon kívül hibásodik meg, a javításokat a Duplitec Kft. végzi.

Ha a vásárló kéri, a Németországi ingyenes javítás helyett (a jótállási időn belül) kérheti a Duplitec Kft. általi javítást is, de ebben az esetben a vásárlót terheli a javítás költsége.